Skupinové lekce

Rezervace viz. aktuální rozvrh na www.fit4life.cz (klikněte na ikonku Online rezervace - proklikáváte se kalendářem vlevo).

 

Bodystyling

Lekce se soustřeďuje na formování svalů celého těla, zaměřujeme se však především na problematické partie – stehna, hýždě a břišní svaly, vaše svaly se díky němu stanou pevnější a pružnější. Velkou výhodou je, že je vhodný pro jedince různého věku s různou kondicí a působí jako způsob odreagování. Při cvičení používáme různá náčiní – například posilovací gumičky, činky a tyče, hlavně se nemusíte učit složité choreografie. Bodystyling je vhodný v podstatě pro všechny, nedoporučuje se pouze těhotným ženám, které nemají s tímto druhem cvičení zkušenosti a nemohou si upravit tréninkový plán tak, aby jim vyhovoval. Bodystyling je založený na tom, že cvičíte s vlastní vahou.

 

Bosu

Jedná se dynamické cvičení s prvky posilování. Během této lekce procvičíte a posílíte celé tělo, zejména svaly s tendencí k ochabování, jako jsou svaly nohou, svaly hýžďové, břišní svalstvo a svaly paží. Vzhledem k tomu, že se cvičí na balanční pomůcce bosu, je zapojen celý hluboký stabilizační systém (velmi důležitá skupina svalů zodpovědná za správné držení těla a zdravou páteř). Během této lekce dochází k redukci podkožního tuku a ke zvyšování vaší tělesné kondice.

Tento typ cvičení je vhovný pro všechny klienty. Pokud máte nějaké zdravotní problémy, nutno informovat lektora.

Lekce trvá 50 minut a je rozdělena do několika částí - zahřátí, dynamický strečink, posilovací část a závěrečné protažení.

  

Břišní pekáč

... aneb jak na pěkně vypracované bříško

Jedná se o originální cvičení, které vám pomůže vytvarovat svaly na břiše podle vašich představ. Břišní pekáč je posilovací cvičení zaměřující se na přímé i šikmé břišní svaly, svaly pánevního dna a svaly hlubokého stabilizačního systému CORE. Pod pojmem CORE si můžete představit hluboko uložené svaly trupu v oblasti hrudní a krční páteře a v oblasti beder, pánve a kyčlí, které jsou namáhány při udržení stability a správného držení těla. Při cvičení využíváme váhy vlastního těla a fitness pomůcek jako jsou činky,  gumičky, kotouče, medicinbaly či overbally.

Hlavní výhody lekce Břišního pekáče

  • Štíhlý pas, vytvarované břišní partie
  • Odstraní bolesti zad
  • Prevence proti problémům s inkontinencí a případné odstranění

 

 Fitness Yoga

Cvičení je zaměřeno na protažení a posílení velkých svalových skupin formou sestavy jogových pozic. které na sebe navazují. Jedná se o pohybovou aktivity, při které dochází k posílení a protažení svalových skupin bez použití cvičebních pomůcek. Důraz je kladen na zpevnění jednotlivých částí těla, na správné prodýchání pozic a celkové protažení těla.

 

Flowin

... aneb jak na správné držení těla

Flowin je cvičení, které dokáže zcela nahradit veškeré fitness aktivity. Je založen na přirozených a plynulých tažených pohybech bez doskoků a zatížení kloubů pomocí tření a odporu. Při cvičení využíváte pouze hmotnost svého těla.  Cvičí se na speciální podložce pomocí malých destiček pod ruce, nohy a kolena. Cvičení je určeno pro širokou veřejnost a zvládne ho každý, bez ohledu na věk či kondici.  Lekce Flowin  je vhodná jak pro formování postavy, ke spalování tuků, k vylepšení držení těla a jeho stability. 

Hlavní výhody lekce skluzného systému Flowin

  • Redukce váhy a formování postavy
  • Komplexní posílení, především středu těla, svaly upínající se na pánev a na obratle
  • Zlepšení kondice
  • Správné držení těla a zdravá záda
  • Rozvoj koordinace, rovnováhy
  • Psychická vyrovnanost

 

Insanity

INSANITY je maximální intervalový trénink. Trénujete pouze s vlastní vahou těla a pomocí neuvěřitelných pohybů. Vaše tělo je nuceno pracovat celou dobu na maximum. Neustále tak posouváte své hranice a tělo se jim musí přizpůsobit.

INSANITY je založené na klasickém intervalovém tréninku, ale převráceném vzhůru nohama. Klasický intervalový trénink spočívá v tom, že chvíli cvičíte naplno (cca 30sec.) a následně delší dobu odpočíváte (3 -4 minuty). V Insanity naopak budete 3-4 minuty cvičit naplno a pak si jen 30 sekund odpočinete a cvičíte znovu. V tom spočívá obrovská účinnost INSANITY!

Jak vypadá lekce INSANITY?
Lekce začíná zahřátím a následným protažením, aby se předešlo zraněním. Poté následuje hlavní část, která se skládá z několika bloků cvičení, přičemž každý blok obsahuje cca 4 cviky, které se vždy po krátké pouze celkem 3x opakují. Po hlavní části může či nemusí být zahrnuto ještě krátké posilování břišních svalů a na konci samozřejmě nechybí důkladné protažení.

Pro koho je vhodné INSANITY™?
Tento trénink je vhodný jak pro ženy tak pro muže (ano, konečně u nás dostanou šanci i muži:) ), kteří rádi posouvají hranice svých možností a překonávají výzvy! Ačkoliv se to nezdá, míra fyzické kondice u INSANITY NENÍ důležitá. Každý si totiž volí tempo podle svých možností a tak někdo zvládne jeden cvik během daného časového intervalu zopakovat 20x někdo 5x. Důležité je, že každý ze sebe dostane MAXIMUM a vaše výdrž, fyzická kondice a postava projdou neskutečnými proměnami!

POZOR! Ačkoliv fyzická kondice není překážkou pro návštěvu INSANITY, zdravotní stav ANO! Cvičení je vhodné pouze pro ZDRAVÉ jedince bez jakýchkoliv zdravotních omezení!

 

JUMPING

 je aerobní cvičení, což znamená, že vydatně zlepšuje výkonost kardiovaskulárního systému - tento typ tréninku pomáhá doslova nakopnout metabolismus a jeho schopnost spálit co nejvíce kalorií. JUMPING vám pomůže zpevnit celé vaše tělo – se speciálním zaměřením na nohy, záda a jednu z nejproblematičtějších částí těla – břicho, protože po celou dobu skákání břišní svaly vydatně zapojujete, abyste si udrželi balanc.

 

 

I přesto, že Jumping je opravdu intenzivní cvičení pro kardiovaskulární systém a svaly, nezatěžuje klouby, proto je vhodný v jisté formě snad pro všechny věkové kategorie. Trampolína totiž ve skutečnosti absorbuje až 80 procent „šoku“ způsobeného odrazem. Trampolíny mohou pomoci snížit riziko zlomenin a osteoporózy, jelikož mírné nárazy naopak pomáhají kosti posilovat. Zajímavé také je, že tento sport pomáhá velmi výrazně v posílení svalů pánevního dna.
10 minut na trampolíně spálí tolik kalorií jako 30 minut běhání!
 
Výhody:
  • Snížení stresových hormonů v těle
  • Zlepšení metabolismu, který Vám umožní efektivněji zpracovávat živiny
  • Kvalitnější spánek
  • Rychlejší ztráta hmotnosti
  • 10 minut na trampolíně spálí tolik kalorií jako 30 minut běhání
  • Redukce celulitidy
  • Lepší rovnováha a větší síla vnitřních svalů
  • Posílení koordinace
  • Zlepšení imunitního a lymfatického systému
ENDORFINY
Uvolňování endorfinů. To jsou látky, které ve vás vyvolávají „dobrý pocit“, takže si rádi přijdete zaskákat znovu!

Při tolika výhodách, které skákání poskytuje, se divíme, že ještě všichni neskáčou za svým zdravím!

 

Tak pojďme společně prožít krásné sportovní okamžiky a skákat s radostí ;-)

 

 

Kruhový trénink

je krátké, motivující, intenzivní a efektivní cvičení.

Jedná se o tréninkovou metodu, která za využití velkého množství variabilních cviků, cvičebních pomůcek a strojů zapojuje komplexně celé tělo.

Podporuje a zlepšuje činnost kardiovaskulárního systému, zlepšuje fyzickou kondici, pomáhá redukovat hmotnost a množství tuku v těle, tvaruje postavu a je časově nanáročné. Ideální pro dnešní uspěchanou ženu. Tréninková lekci trvá 50 minut. Je složena z úvodního zahřátí, strečinku, 32 minut intenzivního cvičení a závěrečného protažení. 

Jedná se o 16 stanovišť, kdy se střídají aerobní a posilovací cviky po 45 vteřinách intenzivního cvičení a 15 vteřinách určených k přechodu na následující stanoviště. Cvičení probíhá za dohledu osobní trenérky na správnou tepovou frekvenci a za doprovodu motivační hudby.

Výhody kruhového tréninku - rychlé spalování tuků, velkého množství kalorií, procvičení téměř všech svalových skupin, zvyšování hustoty kostí, tvarování postavy, zrychlení metabolismu, zlepšení kardiovaskulárního systému, časová nenáročnost - cca. 50 minut, variabilní cvičení, vlastní osobní trenérka ;-)

Cvičení vám pomůže zhubnout, zlepšit kondici a zpevnit zdraví a uvidíte, že s tím přijde také lepší nálada, vyšší sebevědomí a snadnější zdolávání každodenních překážek.

 

Slimbox

Originální novinka ve fitness programech! Skupinová aktivita za doprovodu motivující hudby pod vedením proškolených instruktorů na speciálním boxovacím totemu.

SLIMBOX je skupinové, zábavné a energeticky vysoce účinné cvičení na speciálně upravených boxovacích totemech, při kterém ve stejný okamžik klienti nacházejí hudbu, motivaci, kondici, zábavu a psychickou uvolněnost. Tento originální program byl vyvinut tak, aby oslovil lidi téměř každého věku a úrovně zdatnosti. 

SLIMBOX program obsahuje několik základních úderů s kombinací nevyčerpatelného množství cviků, takže se na lekci rozhodně nebudete nudit. Fitbox®využívá měřičů tepové frekvence, díky kterým se lekce stává kvalitnější a vámi předsevzetý cíl, rychleji splnitelným. 

Program SLIMBOX disponuje lekcemi v několika úrovních, proto si každý účastník lekce (i senior) zvolí právě tu úroveň zdatnosti, která odpovídá jeho individuálním fyzickým předpokladům.

SLIMBOX je licenční program a to z toho důvodu, aby instruktoři vedoucí SLIMBOX lekce byli opravdu důkladně připraveni a vystupovali jako profesionálové schopni reagovat na jakékoliv nenadálé situace v dané lekci.

 

Theraband Yoga

Tento druh cvičení se zakládá na intenzivnějším posílení jednotlivých částí těla a následným uvolnění, při které využívá jogových pozic. Gumový pás díky svému pružnému a pevnému materiálu poskytuje větší podporu, která je potřeba ke správnému držení těla při jogových pozicích.

 

TRX

Total-Body Resistance Exercise (= Cviky pro zatížení celého těla)

Vyzkoušejte zábavné a inovativní skupinové cvičení na TRX pod vedením našich skvělých trenérů. Naučíte se základní principy využití tohoto závěsného systému. Trénink s TRX vás bude bavit a na naše hodiny se budete rádi vracet.

Závěsné cvičení rozvíjí vaši tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme neustále v mnoha rovinách.

Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost. Přináší maximální výsledky v minimálním čase a pomůže vám vybudovat pevnou a zdravou postavu.

TRX je vhodné pro každého, je určeno pro úplné začátečníky i elitní sportovce. Cviky lze snadno stupňovat. Zátěž upravíte nastavením polohy těla.

S touto pomůckou dosáhnete maximálních výsledků v minimálním čase, používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. TRX umožňuje provádět trojrozměrné pohyby, které není možné provádět s jiným fitness nářadím.

Pomocí TRX si vybudujete silné jádro.

 Ať je vaším cílem rehabilitovat po zranění, zvyšovat celkovou fyzickou kondici nebo vrcholově soutěžit, patří k tomu cvičení na závěsném systému TRX.

 

Prohlášení klienta

Klient je povinen trenérovi nahlásit svůj zdravotní stav, je zodpovědný sám za sebe při cvičení, a potvrzuje trenérovi, že je zdravý a může sportovat. Účast na tréninku či skupinových lekcích je pouze na vlastní zodpovědnost. V případě pochybností je před začátkem tréninků nutná konzultace s lékařem.

Za škody způsobené klientem zodpovídá sám účastník. Provozovatel fitness nenese odpovědnost za škody na zdraví nebo majetku, ztrátu a poškození oblečení, peněz a cenností a jiné újmy, vzniklé mi při vykonávání závodu nebo v přímé souvislosti s ním. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost v případě porušení lékařem nařízených pravidel.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.